محمد موسوی بهترین مدافع مرحله بین قاره ای لیگ جهانی



محمد موسوی عراقی در پایان دور مقدماتی یا بین قاره ای لیگ جهانی والیبال همچنان عنوان بهترین مدافع را در اختیار دارد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، در پایان مرحله بین قاره ای لیگ جهانی والیبال محمد موسوی با 0.96 امتیاز بهترین مدافع شد و بازیکنانی از روسیه و ایتالیا در مکان های دوم و سوم قرار گرفتند.
در فهرست امتيازآورترين بازيكنان ليگ جهاني آندرسون ماتیو از آمریکا با 259  امتیاز در صدر این فهرست قرار دارد. بازیکنانی از صربستان و آمریکا با 220 و 210 امتیاز در رتبه های دوم و سوم هستند و شهرام محمودی از ایران با

149 امتیاز در رتبه هشتم است. محمودی در پایان هفته ششم در رتبه چهارم این فهرست قرار داشت و به دلیل مصدومیت در برابر لهستان به میدان نرفت.
ساندر تایلور از آمریکا با 50.89 درصد موفقیت در رده نخست بهترین زنندگان اسپک قرار دارد. بازیکنانی از ایتالیا و صربستان در رتبه های دوم و سوم قرار دارند. شهرام محمودی از ایران با 47.41 درصد موفقیت در رتبه نهم این فهرست قرار دارد.
در ميان بهترين زنندگان سرويس در دور مقدماتی لیگ جهانی، موسراسکی دیمیتری از روسیه با میانگین 0.36 امتیاز در هر ست در رده نخست قرار دارد و بازیکنانی از آمریکا به ترتیب با 0.35 و 0.33  امتیاز در هر ست در رتبه های بعدی قرار دارند. محمد موسوی در این فهرست در رتبه دهم است.
زاتورسکی پاول از لسهتان با ميانگين 2.52 در هر ست در رده نخست بهترين توپ گيران دور مقدماتی ليگ جهاني والیبال ايستاده است و بازیکنانی از برزیل رتبه های دوم و سوم را در اختیار دارند. در اين فهرست فرهاد قائمی از ایران با میانگین 1.49 در رتبه هشتم قرار دارد.
در فهرست بهترين دريافت كنندگان، شوجی اریک از آمریکا با 52.65 درصد موفقيت در رده نخست ايستاده است. بازیکنانی از لهستان و بلغارستان به ترتیب با 41.55 و 40.55 درصد موفقیت در رتبه های دوم و سوم قرار دارند. فرهاد قائمی از ایران 36.73 درصد موفقيت در رده هفتم دريافت كنندگان دور مقدماتی ليگ جهاني سال 2014 قرار گرفت.
فابین از لهستان با 6.55 پاس صحيح در هر ست رده نخست بهترين پاسورهاي ليگ جهاني را به خود اختصاص داد. بازیکن صربستان با 6.00 و سعيد معروف پاسور و كاپيتان تيم ملي والیبال ايران نيز با ميانگين 5.39 پاس صحيح در هر ست در رده های دوم و سوم اين رده بندي ايستادند.
دور مقدماتی لیگ جهانی والیبال شب گذشته به پایان رسید و تیم های ایتالیا، ایران و برزیل از گروه یک و آمریکا و روسیه از گروه دو به مرحله نهایی این رقابت ها صعود کردند.

محمد موسوی بهترین مدافع مرحله بین قاره ای لیگ جهانی 1

 

[ سه شنبه 17 تير 1393برچسب:, ] [ 13:42 ] [ ㋡والـــــ ـــــیبـال فــــ ـــریکــــ㋡ ]
[ ]
صفحه قبل 1 صفحه بعد